Tag: turun berat badan

Kurus dan Weight Loss

Bagaimana Cara Diet Bila Ada Anxiety?

Bagaimana cara diet bila ada anxiety? Yang tu boleh kata berganda cabarannya sebab kita kena berlawan dengan simptom-simptom dariu anxiety dan pada masa sama tubuh pula tengah sesuaikan diri dengan cara pemakanan baru. Ia bukan mustahil, tapi penting untuk waktu ni korang tak tegas sangat dengan diri. Cabaran Yang Ada Untuk Diet Bila Ada Anxiety […]

penurunan berat, berat turun 10 kg
Kesihatan, Kurus dan Weight Loss

Penurunan Berat Sampai 10kg Sebulan, Bagus Ke?

Biasa tengok produk yang tawarkan hasil penurunan berat berkilo dalam seminggu sebulan ja kan? Walaupun dengan gambar testimoni yang tunjukkan perbezaan ketara yang biasa buat kita terliur tengok, kita terfikir jugak adakah bagus kesannya untuk kita? Contoh penurunan berat laju yang dimaksudkan di sini adalah yang turun tak beragak tingginya dalam 5kg dalam seminggu dua […]

kulit menggeleber, turun berat
Kurus dan Weight Loss

Kulit menggeleber selepas kurus tak nanti?

Ni mesti antara isu yang korang terfikir kan? Ye lah, apa jadi dengan kulit jika menggeleber selepas kurus nanti? Mana tak nya, bila badan dah makin slimn, ap[a jadi dengan kulit yang berlebihan tu nanti? Mengapa keadaan kulit menggeleber selepas kurus berlaku? Isu ini berlaku lagi2 kepada yang kurus secara mendadak, contohnya yang lalui pembedahan […]